ببین… من این چیزی که الان میخوام بگم رو هیچوقت برای کسی تعریف نکردم. چون هر بار یادش میافتم بدنم یخ میکنه. ولی خب… یهجوری باید یه جا بالاخره گفته بشه.
مانیاک یکشنبه ها ساعت 10 شب از کانال ال-کست
© All rights reserved El-Cast Channel
برای پیشنهادها و تبلیغات در پادکست فارسی با ما در ارتباط باشید:
info@NewshaCast.com
See omnystudio.com/listener for privacy information.
show more