سلام به خانواده هاگیرواگیر...ما اومدیم...شاید کمی دیر ولی با دست پر. البته طبیعیه این وضعیت دیگه. هنوز هیچی عادی نشده...ولی ما همگی داریم ادای زندگی عادی را درمیاریم و چشم امید به فرداها بستهایم...
توی این اپیزود یه اسپانسر خاص داریم...سروش(دوست نادیدهی ما) از سر لطفش به ما و به روبیتک کمک کرد که این مدرسهی ۲ کیلویی را بهتر بشناسیم و به شما هم بگیم. روبیتک داره به بچههای مناطق روستایی و محروم امکان استفاده از کامپیوتر،نرمافزارها و اینترنت را میده. چطوری؟اینطوری که یک کامپیوتر را با کمک مالی و هدایای شما مهیا میکنه ، آماده سازی نرمافزاری واشتراک اینترنتش رو تامین میکنه و یکسال در اختیار یک دانش آموز قرار میده. شما به عنوان حامی این کار میتونید از طریق یک پنل ببینید لپتاپی که تهیه کردهاید الان کجاست و دست کیه و سال بعد بچهی دیگر و ...کار بسیار ارزشمندیه برای بالا بردن سواد بچهها در این دوران . برای ارتباط با این
طرح میتونید به شبکههای اجتماعیش مثلا اینستاگرام سر بزنید یا سرچ کنید روبیکمپ
مثل همیشه از خیلی چیزها گفتیم و شنیدیم...با تحمل با خنده با شوخی با جدیت و محکمی حرف زدیم و نظرات هم را شنیدیم و آخرش هم دوست ماندهایم هنوز...این رسم ما بوده توی هر هاگیرواگیر. هم را تنها نگذاریم. حتی الان که اینهمه سرعت تحولات در کشور بالاست و از موقعی که این اپیزود را ضبط کردیم تا موقع پخشش هزارتاداستان عوض شده...
بگذریم...امیدواریم با شنیدن این اپیزود و موزیکهاش دقایق سرخوشانهای را سپری کنید و اگر دوستش داشتید یا نقدی داشتید با محبت و مهربانی برامون بگید و دربارهاش با هم صحبت کنیم.
همکاران ما در این اپیزود:
نشان پادکست: استودیو سهـگاه- آرش تنهایی و تیم آتلیه
موسیقی تیتراژ: صبا تقوی
ضبط صدا: علیرضا توکل
عکس جلد: چتجیپیتی
ادیت: تیم هاگیرواگیر
See omnystudio.com/listener for privacy information.
show more