در نهمین روز نوروز 1400 توی صف ایستادیم...پشت سر هم و بعد از فرهنگ گفتیم و شنیدیم و خندیدیم و از همه مهمتر اینکه ماندنی عوض شد(تقریبا مثل بارباماما)...خلاصه که اپیزود عجیبی شد ولی این عجیبی باعث نشد که حامی درجه یک نداشته باشیم. حامی این شماره هاگیرواگیر نوروزی،استودیو "سهگاه" بود.Instagram: @segahstudio
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
برای پیشنهادها و تبلیغات در پادکست فارسی با ما در ارتباط باشید:
info@NewshaCast.com
See omnystudio.com/listener for privacy information.
show more