جنگ به هر شکلی سیاه و تلخه. جنگ برنده نداره و با هر گلولهای که شلیک میشه، فقط یک نفر نمیمیره. عشقها، خانوادهها، رابطهها و انسانهایی میمیرن که هیچوقت جاشون پر نمیشه. جنگ یکی از سیاهترین اتفاقهاییه که در تاریخ بشر رخ داده و میلیونها کشته، آواره و زخمی به جا گذاشته. کاش به جای جنگ، به صلح فرصت بدیم.
دایره داستان رو میشنوید با امید به اینکه به صلح فرصت بدیم؛ نه به جنگ.
برای حمایت مالی از پادکست دایره داستان
از داخل ایران
برای دوستان خارج از ایران
خوانده شدهها
بخشی از کتاب در جبهه غرب خبری نیست نوشته اریش ماریا رمارک
داستان کوتاه دایی فرد نوشته هاینریش بُل
بخشی از کتاب سوگنامه بوینس آیرس
و بعد از اون بخشی از کتاب ۱۹۸۴ جورج اورول
------------------------
لینک حمایت از طریق سایت حامی باش
لینک حمایت از طریق سایت پیپل
------------------------
اگر همراه و همداستان مایید، ما را در معرفی به مخاطبان در این پلتفرم و پلتفرم های داخلی یاری کنید.
برای حمایت مالی از فعالیتهای پانوراما به عنوان یک رسانه مستقل، در ایران میتوانید از لینک پایین استفاده کنید:
https://donito.me/ehsantarighat
همچنین از نشانی زیر میتونید برای پرداخت ارزی استفاده کنید:
https://ko-fi.com/ehsantarighat
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
show more